Senaste nytt

Första flygningen med Lufthansas nya business class

Nu har Australiensiska businessclass testat LH's nya businessclass också. Egentligen har de testat alla kabinklasser på den nya 747-8.

De verkar riktigt nöjda, förutom en önskan om en rejälare avskiljare mellan resenärernas fötter:

Photo gallery & first impressions: inside Lufthansa's new Boeing 747-8 - Flights | hotels | frequent flyer | business class - Australian Business Traveller

Ungefär vad man misstänkte då alltså, får hoppas LH tar åt sig av kritiken från ABT och fixar "problemet"
 
det där med avdelarna för fötterna, vet inte om jag vill gnugga fossingarna med en hårig tysk...men gärna med en snygg blondin så allt hänger på vem man får brevid sig...med min tur blire den där håriga tysken :)
 

Dr. Miles

Expert
Jag har aldrig suttit bredvid någon vacker kvinna i Business class överhuvudtaget...
Däremot jag har suttit bredvid en aftikansk tant som doftade så mycket som om hon hade duschat i en hink av perfume.

Tillbaka till ämnet.
Jag tror också som ABT att Lufthansa Technik kan fixa högre divider utan problem. Frågan är när.
 

MarcusC

Medlem
Jag har aldrig suttit bredvid någon vacker kvinna i Business class överhuvudtaget...
Däremot jag har suttit bredvid en aftikansk tant som doftade så mycket som om hon hade duschat i en hink av perfume.

Tillbaka till ämnet.
Jag tror också som ABT att Lufthansa Technik kan fixa högre divider utan problem. Frågan är när.

Blir säkert om 3-4 år när hela flottan kanske fått nya C..... men förhoppningsvis snart då det ju är en kontinuerlig introduktion.
 
Toppen