Senaste nytt

Första flygningen med Lufthansas nya business class

Palazzi

Medlem
Jag säger som jag sade redan för två månader sedan att folk åtminstone borde prova stolen innan man sågar den.

Men visst ska det bli intressant att se hur marknaden tar till sig nya produkten, nu när den är i trafik.

Det kostar ju 30.000 att kunna göra en recension:p
 

Palazzi

Medlem
Om du bokar senast idag ARN-IAD ut mellan 1 juli och 30 augusti, hem senast 8 sept kostar det runt 14,000kr

Trevligt! Jag tittade i September. Tycker dock fortfarande att man bör kunna få uttrycka en åsikt (var iofs inte jag som sågade produkten:p) utan att först testa något.. Alla beslut behöver ju inte vara rationella och baserade på upplevelser.

Att t.ex föredra Porsche före Ferrari kan ju vara rent emotionellt beslut från en första anblick.

Sedan är det ju inte en helt kostnadsfri uppoffring att betala 14.000kr för att testa en produkt man är tveksam till. Det är ju inte många Vänsterpartister som teströstar på Moderaterna för att se om de kanske hade fel från början;)
 

Senator

Moderator
Trevligt! Jag tittade i September. Tycker dock fortfarande att man bör kunna få uttrycka en åsikt (var iofs inte jag som sågade produkten:p) utan att först testa något.. Alla beslut behöver ju inte vara rationella och baserade på upplevelser.

Att t.ex föredra Porsche före Ferrari kan ju vara rent emotionellt beslut från en första anblick.

Sedan är det ju inte en helt kostnadsfri uppoffring att betala 14.000kr för att testa en produkt man är tveksam till. Det är ju inte många Vänsterpartister som teströstar på Moderaterna för att se om de kanske hade fel från början;)

Ta LH ut och UA (CO) hem eller även LX från JFK/BOS/ORD på A330-300 eller AC från YYZ/YUL. Du har 4t att boka. T.ex.
ARN-FRA
FRA-IAD med B747-8i
Stanna 23:59
IAD/DCA/BWI till BOS/NYC

BOS/NYC till YUL/YYZ
Stanna 23:59
YYZ/YUL-LHR
Stanna 23:59
LHR-ARN

Kostar 14lax. Du har jo två nätter att hämta också ;)
 

Palazzi

Medlem
Ta LH ut och UA (CO) hem eller även LX från JFK/BOS/ORD på A330-300 eller AC från YYZ/YUL. Du har 4t att boka. T.ex.
ARN-FRA
FRA-IAD med B747-8i
Stanna 23:59
IAD/DCA/BWI till BOS/NYC

BOS/NYC till YUL/YYZ
Stanna 23:59
YYZ/YUL-LHR
Stanna 23:59
LHR-ARN

Kostar 14lax. Du har jo två nätter att hämta också ;)

Kanske vore något:) Just ja! Från en givmild Senator:cool:
 

P.E.

Medlem
Kommer (förhoppningsvis) kunna testa C med deras 747-8 i sommar, om inget då hunnit före med en recension/rapport då så ska jag försöka sno ihop något. :)
 

jurgenb

Medlem
Har jag tur får jag en award i antingen LH F på 333 IAD-FRA eller LH C med 74H på samma sträcka under juni, återkommer med vilken det blir..
 
Toppen