Första flygningen med Air France! Då var det avklarat!

Diskussion i 'Air France & KLM, Flying Blue' startad av 011430121, 25 Juni 2013.

1. 011430121

011430121 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Åkte AF till Paris den 22 juni med AF 1063, har aldrig förut haft en tanke på att åka med AF, är *A guld så det har alltid blivit någon av deras bolag. Men tack vare Karin på AF/KLM så hade jag förmånen att bli matchad till Flyingblue guld. Bokade resan 2veckor innan avresa, och fick ett mitt tycke bra pris 1790: - med retur dagen efter(resans syfte vara att åka på Paris Air Show) Smidig in chekning på ARN ville bli seatad tillsammans med Doc här på BC, och vi fick sitta tillsammans på rad 5, kom iväg på utsatt tid och en pastarätt med rostbiff serverades, med bröd och brieost och en choklad sockerkaka till efterrätt, helt OK för att vara iEco, på returen var det en potatissallad med kyckling och likadant bröd med brie och en efterrätt som jag inte vet exakt vad det var, men god var den ialla fall, till detta var det gratis vin eller något alkoholfritt. Korrekt och uppmärksamad kabinpersonal även på hemresan, vi landade på ARN 10 minuter före tidtabell. Blev verkligen överraskad till en sådan bra service och bemötande i en A321 som var utsåld till sista plats både på ut och hem resan. Blev så förtjust så jag bokade direkt när jag kom en resa till JFK med AF ut och KLM hem i C till ett mycket bra pris 13500: - fick även min kompis att boka denna resa, nu är det bara att hoppas att AF/KLM kan leva upp till min höga förväntning på den resan. Karin har förmodligen lockat in mig i en ny värd nämligen Flyingblue värden. Vill även säga att Doc talade sig mycket varmt om BA värden, men man kan ju inte vara hur mycket otrogen som hälst och bigami är väl inte lagligt?

Last edited: 25 Juni 2013
    10 personer gillar detta.
  2. Agö

Agö Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Kul att höra! Får du testa KLM:s nya C-stol?

3. 011430121

011430121 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Vet inte det är den 747a

4. Air France/KLM

Air France/KLM Företagsrepresentant

Hej, kul att höra att allt fungerade bra! Kommer inte bli nya stolen för din del hem från USA, men väldigt bra ändå hoppas jag!! hälsn Karin

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!