Första Dreamlinern har lyft efter skandalproblemet med batterierna

Diskussion i 'Star Alliance' startad av simon_says91, 27 April 2013.

1. simon_says91

simon_says91 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    1 person likes this.
  2. SK1989

SK1989 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Första kommersiella flygningen är det. Boeing har flugit testflygninar i flera veckor, tror det finns en tråd om det.. :)

3. Fredrik

Fredrik Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Nästa skulle vara en flygning med ANA har jag för mig jag läst. Med en hög Boeingchef ombord för att visa sin tilltro till lösningen. Jag hoppas det funkar nu så att vi kan lägga den här barnsjukan bakom oss.

4. fly4fun

fly4fun Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Boeing 787 har gjort ett antal flighter senaste veckorna. T.ex. flögs den Qatar kärran som blev fast i London, ner till Doha i onsdags (utan pax).

ET801 igår var den första flighten med passagerare ombord. Även Boeing's vice-president Randy Tinseth, var med på Ethiopian flighten igår.
    Film och intervju: BBC News - Boeing 787 Dreamliner returns to service in Ethiopia flight

eth801.jpg

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!