Första bilderna på Air France nya förstaklassvit - La Première "best and beyond"

Diskussion i 'Air France & KLM, Flying Blue' startad av Jacob, 9 Maj 2014.

1. Jacob

Jacob Medlem

Air France La Première new suite

På ett exklusivt event i Shanghai avtäckte Air France i veckan sin helt nya förstaklassvit. La Première-sviten går under namnet "Best and Beyond" och är en riktig designprodukt. Den kommer successivt implementeras på 19 flygplan av typen Boeing 777-300 med start i september 2014. Nya La Première består endast av en rad, fyra sviter i…

Se hela inlägget

2. I mitt tycke den visuellt snyggaste första klass som presenterats. Air France har ju även en trevlig mjukvara i den kabinklassen, så jag tror det blir bra.

Lite mindre prål än Mellanöstern-bolagen, vilket jag gillar. Ser sobert elegant ut, och jag ger ett stort plus för lösningen med gardin.

OM inte Etihad presenterat det helt otroliga konceptet förra veckan så tror jag att Air France, rättvist, fått mer uppmärksamhet :) .

3. Alx

Alx Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Snyggt Air France!

4. Kastrup

Kastrup Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Mycket propert. Bör i kombination med mat, dryck och övrig service bli en toppenprodukt.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!