Förslag på träff/event

Diskussion i 'BusinessClass.se' startad av jumbooze, 14 Februari 2013.

1. jumbooze

jumbooze Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hej Red,

Efter invigningsrundan så skulle jag gärna vilja komma med ett förslag.

Det är säkert fler med mig som brottas med t.ex. ita matrix, vad sägs om en liveträff där vi bjuder in någon som är grym på ita matrix t.ex. eller söka på resor i allmänhet. Skaffar en konferenslokal med projektor där man får hands-on tips på hur man ska hantera ITA matrix för att få fram deals och liknande.
    Måste inte vara ett gratis event skulle själv kunna tänka mig att hosta upp lite för kringkostnader...

Kan ju alltid kombineras med en bit mat eller liknande.

Keep up the good work!
    // Jumbooze

Last edited: 14 Februari 2013
    6 personer gillar detta.
  2. kangru

kangru Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Detta låter intresant, är man inte ute och reser så skulle jag vilja komma.

3. 1 person likes this.
  4. jumbooze

jumbooze Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag sökte efter för att jag tyckte att jag sett något liknande men hittade inte, sorry för dubbelpostning

5. Inga problem. Det blir tydligare budskap med egen tråd.

6. Tjaeng

Tjaeng Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Starta en studiecirkel hos något förbund (ex Studiefrämjandet som inte är politiskt bundet) så kan cirkelledaren dels få betalt genom ev. avgift, samt så står studieförbund för lokaler, resurser och ibland även monetärt bidrag. Gogo!

1 person likes this.
  7. Tack för tipset, Tjaeng!

Det låter som en bra idé! Snabbt sökning på Google hittade jag en sida på ABF.

Starta studiecirkel - ABF

8. Tjaeng

Tjaeng Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ja, ungefär sådär. Fast inte ABF, för faen. ABF (S), Medborgarskolan (M), Studieförbundet Vuxenskolan (Fp/C) är politiskt bundna. Ibn Rushd, Sensus och Bilda är religiöst inriktade. Kulturens studieförbund är förmodligen för smalt. Kvar återstår... Ja, Studiefrämjandet och Folkuniversitetet.

9. kristofergustafsson

kristofergustafsson Medlem

Land:
    Sverige Sverige
  10. Timotey

Timotey Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Skulle nog anmäla mig om tid finns! Kul idé om någon känner sig manad att hålla i en "utbildning".

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!