Senaste nytt

Förslag på restaurang/bar för inofficiella träffar i Stockholm

AABack2ARN

Medlem
Kul :)

Inskrivet i kalendern och borde fungera. Håller på och planerar vår/försommarsemestern så där finns en krockrisk.
 

Agö

Medlem
Och då var det klart! Pratat med @NotRyan och fått hans välsignelse, preliminärt bokat Storstad (Facebook - Google Maps) för 20 st +- 10 st personer.
Även fixat en rätt bra bubbel-deal... håll i er nu... champagne för 500 SEK flaskan!

Detta kör vi torsdag 19 maj är planen!

Ping @Bryant @011430121 @Agö @nota bene @Tommy @IPC_Mataveri @palmen @telelina som jag spontant kommer på!
Trevligt. Jag ska se vad jag kan göra. Storstad, sköna flashbacks från tidigt 2000-tal.
 

Kricka

Medlem
Spännande - även om det tyvärr ser kört ut för min del i maj så hoppas jag att det
blir fler tillfällen på Storstad, förutsatt att premiären blir lyckad !
 

bnr

Medlem
Och då var det klart! Pratat med @NotRyan och fått hans välsignelse, preliminärt bokat Storstad (Facebook - Google Maps) för 20 st +- 10 st personer.
Även fixat en rätt bra bubbel-deal... håll i er nu... champagne för 500 SEK flaskan!

Detta kör vi torsdag 19 maj är planen!

Ping @Bryant @011430121 @Agö @nota bene @Tommy @IPC_Mataveri @palmen @telelina som jag spontant kommer på!
Detta har nu flyttats till lördag 18 juni med tanke på Vi som ska på SAS Meet and Greet Stockholm 19 maj, 2016 (EBD/EBP) | BusinessClass.se forum | 350 000 inlägg om resor
 

ESSA

Medlem
Trevligt!

Ett nytt ställe kanske lockar andra medlemmar och jag är öppen för att träffa både gamla och nya ansikten från forumet.

Kommer inte dissa Monks för det, det @NotRyan fixar där är väl inarbetat och han gör ett kanonjobb!


Själv testade jag Skybaren på Radisson Blu Royal Viking i torsdags.
Före kl 18, bra pris på champagne.
Varannan torsdag har de POP-UP kitchen och jag åt laxcheviche för 69:-, supergott!
De har en avdelning som de gärna skärmar av åt oss, de vill veta ett ca antal så de kan möblera om åt oss.

http://skybarstockholm.se/onewebmedia/Webb%20Barmeny%20DRYCK%20071015.pdf


En del menyer har de lagt upp på FB och de verkar ändra den från gång till gång.
 
Toppen