Senaste nytt

Förslag på en milage-run i Miles & More ?

Rebel

Medlem
Jag lånar denna tråd.
Nga segment hamna på Eurobonus itället för hos M&M så jag behöver hitta nga billiga segment med Lufthansa och partner.
Är det ngn som har förslag. Ifrån Arlanda.
Kan @Dr. Miles ha nga förslag???
 

Dr. Miles

Expert
Jag lånar denna tråd.
Nga segment hamna på Eurobonus itället för hos M&M så jag behöver hitta nga billiga segment med Lufthansa och partner.
Är det ngn som har förslag. Ifrån Arlanda.
Kan @Dr. Miles ha nga förslag???
Är du ute efter kvalificerad segment? I så fall är det inte bättre att starta en ny tråd?
Denna tråd handlar om Mileage run (anta miles), inte Segment run (antal flygsträcka).
 

Rebel

Medlem
Du har helt rätt Dr Miles
Det var sommar och jag var lat.
Också finns inte så mycket om LH här på BC så tänkte att det kunnde vara samlat de det var en kort och ganska död tråd
 

Dr. Miles

Expert
Du har helt rätt Dr Miles
Det var sommar och jag var lat.
Också finns inte så mycket om LH här på BC så tänkte att det kunnde vara samlat de det var en kort och ganska död tråd
Om du orkar att skriva ett inlägg här kan du också starta en ny tråd. Det tar inte mer tid för det.
 

Rebel

Medlem
Jodå helt rätt min tanke var att ha det sammlat de är så lite MR och Segment Run på LH här på BC denna tråd är ju ngt år gammal sen sista uppdateringen och jag insåg att bc sökfunkting hittat sånt skrivet i trådar. Att alltid starta nytt blir det inte bara en himmla massa trådar??
 
Det er ca 25k miles t/r Skandinavia-New Zealand. Økonomi ca 10000 NOK. Singapore Airline hadde kampanje i juni med business til 21000 NOK, men aner ikke om det er slutt. Var selv der t/r i april for 25000 NOK business. Fikk i underkant av 40000 miles.
 
Toppen