Förslag på bloggnamn!

Diskussion i 'Övrigt' startad av lonewolf, 24 April 2012.

1. lonewolf

lonewolf Medlem

Kära medlemmar på Businessclass.se!

Efter en relativt lång inaktivitet är jag nu tillbaka här på forumet. Jag har bestämt mig för att aktivera mig ännu mer här efter mina senaste galna äventyr och har även bestämt mig för att starta en blogg där ni kan följa med på mina kommande resor framöver. Men för att kunna dra i gång en blogg är jag i stort behov av ett bloggnamn som är fokuserat på flyg och samtidigt ger en känsla av en "medveten resenär".

Kläckte "Final Call" men den enda domänadressen som var tillgänglig var finalcall.eu och den kändes dessvärre inte attraktiv nog.. Så släpp gärna lös er kreativitet och bomba mig med förslag! :)

Tack på förhand!

2. Vad är fokus för bloggen? Och hur galen är du?

www.honcircle.se är fortfarande ledig men om du inte har kortet så gills det inte ;)

3. lonewolf

lonewolf Medlem

Fokuset är att blogga om mina flygningar i längre format med fokus på hur man ger sig själv ett smidigare resande och sedan försöka dra upp lite "osynliga detaljer" t.ex till Zürich får jag tre isbitar i glaset men bara två till London... Dålig jämförelse kanske, men jag menar information som man kanske inte alltid tänker på i första taget... Hur galen jag är? Det vet du nog redan, men jag kan bifogar mina flygningar för de senaste två veckorna... Relativt många eftersom jag går sista veckorna i trean på gymnasiet! :)

MÅNDAG 9 April: Stockholm-Oslo-Stavanger-Oslo-Stockholm
    ONSDAG 18 April: Stockholm-Frankfurt-Stockholm-Luleå-Stockholm
    TISDAG 23 April: Stockholm-Sundsvall-Stockholm-Göteborg-Stockholm

4. Jacob

Jacob Medlem

Kan säkert bli kul att läsa!

Är det fortfarande Norwegian som gäller? ;)

SAS hade under massa år en kabintidning som hette "Upp och ner". Lite fyndigt namn.

5. dyhopper.com
    citiflyer.se
    dylover.se
    dyfan.se

6. GOTATH

GOTATH Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ser fram emot bloggen!

Ser även att du bytt visningsbild till EuroBonus-kort... Anar jag övergivande av DY? :rolleyes::p

7. lonewolf

lonewolf Medlem

@ Jacob & GOTATH. Det får ni svar på i bloggen! :) Men kan avslöja att målet är att ha EBG innan oktober i år!

6 personer gillar detta.
  8. vicce

vicce Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Blir spännande att läsa om dina äventyr.

9. lonewolf

lonewolf Medlem

Jag hoppas du blir en frekvent besökare! :) Och kommer du på något namnförslag får du gärna dela med dig.

1 person likes this.
  10. henke12

henke12 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    När startar bloggen?:)

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!