Förslag på att uppgradera till SAS Plus med poäng?

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av Raleli, 22 Juli 2014.

1. Raleli

Raleli Medlem

Jag vill uppgradera till SAS Plus (for en flight mellan USA och Kopenhamn), laser dock pa SAS's hemsida att jag kan gora detta tidigast 30 dagar innan flyget men vill dock helst gora detta tidigare (kanner till Optiontown som jag har provat tidigare) men vill anvanda poang istallet om mojligt?

2. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Nej, det går tyvärr inte, iaf inte med EuroBonus-poäng.

3. SAS404

SAS404 Medlem

Varför har du sådan panik? Det är väl bara vänta till 30 dagar innan avresa och uppgradera?

2 personer gillar detta.
  4. jth

jth Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ja, du får ju ändå inte veta om den går igenom förrän 48 timmar innan avresa.

5. Raleli

Raleli Medlem

Darfor att jag behover tva SAS Plus platser och vill inte att jag bli utan. Ar det sa som det ser ut att det inte gar att fa reda pa om uppgraderingen med poang fungerar forren 48 timmar innan avresa sa behover jag hitta en annan losning (troligtvis boka om till SAS Plus och betala mellan skillnaden).

6. Agö

Agö Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Vill du vara säker ska du köpa biljett i SAS Plus direkt. Du behöver med andra ord hitta en annan lösning.

2 personer gillar detta.
  7. Agö

Agö Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    3 personer gillar detta.
  8. SAS404

SAS404 Medlem

Ja att uppgradera med poäng eller pengar via optiontown är aldrig ett säkert kort. Vet du att du måste ha en viss klass så är det bara boka den direkt. Finns inga genvägar ;)

9. Raleli

Raleli Medlem

Det hade jag gjort om jag visste da jag bokade biljetterna att jag skulle direkt pa ett langt mote vid ankomsten.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!