Senaste nytt

Förslag på 4-5 stjärnigt hotell i Chicago

Svenska73

Medlem
Park Hyatt är fantastiskt och ligger bättre än Trump och Langham. Hotwire 5 stjärnigt är antingen Trump eller Park Hyatt om du vill ha en bra deal. Vi bodde på PH för usd 199 per natt..
 

Bridgeman

Medlem
Det är en väldig skillnad på 4-5 stjärnigt. Vissa 4-stjärniga är knappt värd tre stjärnor medan det finns de som definitivt värda fem stjärnor.
Så, söker du "good enough" eller söker du sann 5-stjärnig elegans?
Söker främst elegans men egentligen behöver det inte vara absolut top noch.
 

Bryant

Medlem
Radisson Aqua ligger tyvärr lite off. Inte så mycket roligt runtomkring. Frukosten var dock bra... men ca $35 inkl. dricks är mastigt. Tur man är baserad i danmark och slipper det svenska systemet för traktamenten! :)

Aqua är trevligt, bott där vid 7 tillfällen. Men frukosten ska man inte äta där. Absolut inte prisvärt. Bättre att gå till Wildberry ca 300m från hotellet.
 
F

FCT

Guest
Aqua är trevligt, bott där vid 7 tillfällen. Men frukosten ska man inte äta där. Absolut inte prisvärt. Bättre att gå till Wildberry ca 300m från hotellet.
Frukosten är bra = god.
Frukosten är dock inte prisvärd.
Danskt traktamente hos min arbetsgivare = i princip ät och drick vad du vill, var du vill. :)
 

Bryant

Medlem
Frukosten är bra = god.
Frukosten är dock inte prisvärd.
Danskt traktamente hos min arbetsgivare = i princip ät och drick vad du vill, var du vill. :)

Håller inte med om att frukosten är bra men det kan vara att jag tittar för mycket på priset

Men nästa gång, testa Wildberry.
 
F

FCT

Guest
Håller inte med om att frukosten är bra men det kan vara att jag tittar för mycket på priset

Men nästa gång, testa Wildberry.
Ok jag tyckte den var bra... god omelett och bra service.
Dröjer nog innan jag är tillbaka, måste göra några stays på Hilton för att behålla HHG. :)
 

Ubbe

Medlem
Varför inte testa en gammal klassiker som Palmer House Hilton. Har bott där några ggr och trivs. Ligger bra till jämte The Loop och nära att gå till det mesta. En Taxi till Buddy Guy Legend för en upplevelse i särklass kostar några dollar :) Tyvärr är ju Opera Restaurang stängd tills vidare, men det finns ju ett antal köttrestauranger att gå på.
Hmm får ju svälja saliven bara jag skriver om det... Så gott!!
 
Toppen