Förslag på 4-5 stjärnigt hotell i Chicago

Diskussion i 'Övriga hotellkedjor' startad av Bridgeman, 3 September 2015.

1. Bridgeman

Bridgeman Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Någon som kan ge förslag på 4-5 stjärnigt hotell i Chicago. Har tittat på Langham samt Trump någon som har bott på något av dessa som ev kan rekommendera? Tar tacksamt emot förslag.

2. AtleFlyg

AtleFlyg Medlem

Land:
    Sverige Sverige
  3. lilly k

lilly k Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag har bott på Trump. Finns kök i rummet så det funkar fint att ordna egen frukost. Vi var jättenöjda med vistelsen där!

4. Adam Nordén

Adam Nordén Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Vi gillade Public.

5. FCT

FCT Guest

Det är en väldig skillnad på 4-5 stjärnigt. Vissa 4-stjärniga är knappt värd tre stjärnor medan det finns de som definitivt värda fem stjärnor.
    Så, söker du "good enough" eller söker du sann 5-stjärnig elegans?

6. Vaniljvodka

Vaniljvodka Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag ska bo på Talbott (etta på Tripadvisor) i november (5000 för tre nätter), men avvaktar om det kanske dyker upp nåt roligare till ett bättre pris. Public verkar rea ut rum här och där, men läget känns lite väl off / för långt norr om stan?

7. Sofitel Water Tower var helt ok :) Bra frukost och trevligt bemötande.

8. johhenrik

johhenrik Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag kan rekommendera InterContinental i Chicago. Bra läge och riktigt bra service. Men det kostar ju en del, som bra hotell i stora städer i USA brukar göra...

jumbooze gillar detta.
  9. FCT

FCT Guest

Radisson Aqua ligger tyvärr lite off. Inte så mycket roligt runtomkring. Frukosten var dock bra... men ca $35 inkl. dricks är mastigt. Tur man är baserad i danmark och slipper det svenska systemet för traktamenten! :)

10. jumbooze

jumbooze Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag har bott där, använde hotell tonight appen och betalade typ 60 USD (lågsäsong) och fick dessutom upgrade som Plat Amb även om jag bokat "grå bokning / 3rd party"

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!