Senaste nytt

Försening United airlines 9 timmar på washington.

mry

Medlem
Kan du inte tycka din destination är London och då är du försenad dit? Sen att du åkte via Honoluleå dit är väl ditt val?
 
Vi har tagit oss till Lufthansa Senator Lounge vid B gaterna (vårt plan avgår d gate).

Lite lyxlir när dom serverar tattinger champagne åt oss. Normalt HON och first class som får de :rolleyes: mycket trevlig lounge i övrigt, finns dusch och en del bra tilltugg.

image.jpg image.jpg
 
Boarding completed. Vi tar oss hemåt i alla fall. Otroligt dom uppgraderade 16 personer från economy till business och 4 st från Business till first....

B777-200, UA918 nu kör vi. God natt Sverige.

1419982384816-478054171.jpg
 
  • Gilla
Reactions: Gus
125 USD i voucher att använda på Uniteds hemsida vid bokning, gäller ett år framåt. Går det att förhandla mer? Känns lite snålt? Har inte så mycket planer att flyga United just nu.
 

palmen

Moderator
Okey, Jo alltså jag vet inte vad som ens är normalt, jag är nöjd hur som :)

Får lite rabatt på nästa gång jag flyger så. Kan komma till användning om man ska ta en inrikes positionsflygning vid awardbokning (LH F) om några veckor ;)
Å andra sidan kan du ju bara lägga på inrikes positioneringsflyg på din LH F bokning också så länge det finns awardplatser.
Om inte du kan använda vouchern och den inte är personlig finns det nog flera på forumet som kan ha nytta av den :)
 
Toppen