Senaste nytt

Försenat bagage, vem är ansvarig / vem skall man rikta krav emot?

PhNi

Medlem
Det funkade uppenbarligen för väskorna kom fram samtidigt som föräldrarna var iväg och hämtade sin hyrbil, så i sista stund men det funkade!
skönt att det löste sig!!

även mitt bagage fanns framme i morse. åkte direkt och hämtade det! i morgon bitti går flyget till nästa destination.

Nu blir fighten med sas om ersättning, mest en spännade fight om de kommer ge sig om force majeur.
 
skönt att det löste sig!!

även mitt bagage fanns framme i morse. åkte direkt och hämtade det! i morgon bitti går flyget till nästa destination.

Nu blir fighten med sas om ersättning, mest en spännade fight om de kommer ge sig om force majeur.

Jag säger detsamma!

Mina föräldrar lät inte särskilt sugna att försöka fightas, kanske delvis för att när det saknas EB-konto att få in poäng på är det inte så mycket man kan få ut. Kontantersättning känns osannolikt tycker jag?
 
Sen jag gick med här så har jag fått nya sätt att se på saker kring flygandet i stort att ifrån tips på bästa platserna ,ersättningar och dom olika bolagens flygpoäng ,vilket gjort mig till poängnerd ;) ,så jag väntar med spänning vad vi kommer få för ersättning för vårat bort tappade bagage som Iberia lyckades med ,visst jag kanske har för höga förväntningar på vad man kan kräva ,svävar mellan ingen ersättning alls till en gratis resa ;)
 
Toppen