Märkte inte av några direkta försämringar när jag var där senast i påskas men det kanske berodde på att vi var igenkända av en del av personalen.
Vi hade en "incident" på Rangali Bar då vi inte blev serverade på över en halvtimme så vi ledsnade och gick hem. Vi nämnde detta när vi signerade notan och dagen efter ringde restaurangchefen upp och bad hemskt mycket om ursäkt och gav oss fria drycker under lunchen som var vår sista innan sjöflyget gick på eftermiddagen. Flera av personalen kom fram till oss och bad om ursäkt för att de tagit rast samtidigt och således "missade" vårt bord. Proffsigt skött och det märktes att de tagit upp klagomålet med resten av personalen.
Med det sagt så tvivlar jag på att det blir några fler besök till Rangali för oss. WA lockar mer och det verkar verkligen som sommaren som varit har dragit med en hel del försämringar. Jag har följt FlyerTalk-tråden i flera år och så mycket missnöje det varit på sistone har det nog aldrig varit. Det är synd för det är verkligen en fantastisk plats... Nästa planerade besök blir istället Conrad Koh Samui som den förra chefen numera driver, hoppas han håller samma kvalitet som han gjorde under Rangali-tiden!