Förlorade poäng i Accor Le Club, vad kan jag göra?

Diskussion i 'Accor & Le Club' startad av Lifestyle, 23 September 2013.

  1. Lifestyle

    Lifestyle Medlem

    Ort:
    Stockholm
    Land:
    Sverige Sverige
    Hej
    Jag hadde vid senaste saldo över 6000 poeng. Nästa statement visar 0! Jag har frågat etter voucher för mina poeng men jag hör inget. Vad kan jag göra?
     

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
×
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!
×