Senaste nytt

Förlängt guld av outgrundlig anledning

bL0m

Medlem
Hej,

Jag befinner mig i samma situation som ni, dock vill jag minnas att jag hade följande text innan nyåret:

"To maintain Gold status in 2014, you need 40 more nights."

Efter nyåret hade jag:

"To maintain Gold status in 2015, you need 40 more nights."

Jag tror tyvärr att detta enbart är en uppdatering av texten/ årettalet, kontentan är att flertalet av våra konton blir Blue efter 31 mars 2014.

Fotnot: Jag skapade mitt konto under våren 2012.
 

Gnagel

Medlem
Jag har samma text på kontot online och har fått ett guldkort hemskickat som är stämplat "expires 03/2015" så jag hoppas vara safe tills dess i alla fall :)
 

JensE

Medlem
Verkar som jag är fortfarande guld med endast 11 stays under 2013. :)

Elite Status Progress 1 Stays | 1 Nights | 1,690 Base Points
To maintain Gold status in 2015, you need 19 more stays.
 

maba

Medlem
Får avvakta och se vad som händer efter sista mars. Jag är väldigt nöjd med HH men tycker det är synd att man inte kan se på sin kontosida hur länge man har en viss status :(
 
Last edited:

bL0m

Medlem
Jag har samma text på kontot online och har fått ett guldkort hemskickat som är stämplat "expires 03/2015" så jag hoppas vara safe tills dess i alla fall :)

Har du tjänat ihop HHonors gold via vistelser eller via kampanj / statusmatchning. Om sistnämnda vilket år "signade" du upp dig för att få HHonors guld?
 

miles

Medlem
Jag är en Australien-kampanjare som fått guldstatus förlängd enligt ovan. Före nyår stod det att jag skulle vara silver 2014 "based on activity". Men trots det är det guld som gäller till mars 2015 alltså enligt kortet. Enligt hemsidan är jag gold och behöver stanna si och så många nätter för att nå diamond under 2014.

Kan hålla med om att det är märkligt att det inte går att se "bäst före-datum" någonstans på kontot, utan endast på det fysiska kortet.
 
Toppen