Senaste nytt

Förläng ditt guldmedlemskap?

trekker

Medlem
SAS IT ar fenomenal! Websiten har ju aven den blivit annu samre sista tiden, att logga in, titta pa poangsaldo och sedan bokningar brukar jag fa logga in ca 3-4 ggr i snitt....... Ofta brukar det ta sa lang tid att det inte ens ar lont att vanta pa att sidan skall laddas. Kanske dags for nytt blod inom IT avdelningen?
Sitter just nu i businessloungen i HEL - och jag kan bekrafta att aven detta natverk ar under all kritik. Hur svart kan det vara att ha riktiga natverk egentligen sa att vi som reser kan jobba ordentligt fran loungen?
 

MaBe

Medlem
Sitter just nu i businessloungen i HEL - och jag kan bekrafta att aven detta natverk ar under all kritik. Hur svart kan det vara att ha riktiga natverk egentligen sa att vi som reser kan jobba ordentligt fran loungen?

Jag och en kollega var i den loungen i Onsdags eftermiddag och jag var förvånad över hur snabbt nätverket var då. Det var dock bara typ 15 besökare på plats just då.
 

jsn

Medlem
Jag har ett relaterat problem, jag hade 47800 poäng innan nyår och borde därför ha blivit uppflyttad till guld den 1 januari men står fortfarande kvar som silver. Kundservice säger att alla dessa måste hanteras manuellt och att det "kommer ta ett tag"... Det är inget jag drabbas av just nu eftersom jag inte rest på ett tag men jag kan tänka mig att en del andra inte är så nöjda
Det verkar som att lösningen för SAS kundtjänst är att manuellt ge dig 1 extra baspoäng så att systemet triggar uppdateringen...
 
Toppen