Senaste nytt

Förläng ditt guldmedlemskap?

Bryant

Medlem
Jag har ett relaterat problem, jag hade 47800 poäng innan nyår och borde därför ha blivit uppflyttad till guld den 1 januari men står fortfarande kvar som silver. Kundservice säger att alla dessa måste hanteras manuellt och att det "kommer ta ett tag"... Det är inget jag drabbas av just nu eftersom jag inte rest på ett tag men jag kan tänka mig att en del andra inte är så nöjda.
Visa bifogad bild 31489

Det där problemet hade min tjej också. Tydligen är det att det krävs en "händelse" på kontot för att rätt status ska visas.
 
D

Deleted member 4971

Guest
Nu är det ingen större grej för just mig, men varför skulle jag betala för att SAS ska fixa sina egna IT-problem?
Tänkte mest att dom flesta har trots allt inbokade resor och då brukar det lösa sig med tiden genom att man gör en flygning. Håller med dig att det borde vara smidigare givetvis.
 

palmen

Moderator
Det där problemet hade min tjej också. Tydligen är det att det krävs en "händelse" på kontot för att rätt status ska visas.
Njae, en händelse på kontot stämmer inte, det måste vara baspoäng som kommer in på kontot. Jag fick in lite poäng från kreditkorten utan att något hände. Kontaktaed SAS och de satte 1 1 abspoäng på mitt konto och efter det blev jag direkt diamond.
@RickardG
 

RickardG

Medlem
Njae, en händelse på kontot stämmer inte, det måste vara baspoäng som kommer in på kontot. Jag fick in lite poäng från kreditkorten utan att något hände. Kontaktaed SAS och de satte 1 1 abspoäng på mitt konto och efter det blev jag direkt diamond.
@RickardG
Nu kan jag bekräfta att allt som krävs är ett samtal till kundservice som lägger till ett baspoäng, så sker uppgraderingen omedelbart.
 
Toppen