Senaste nytt

Förhoppningar om 1 Miljon Billiga resor kampanjer med SAS

Nikje

Medlem
Inga mail ännu om en 1 miljon kampanj från och med onsdag detta år med?
Edit: ja går man exakt på datumen verkar mailen ha skickats ut tisdag eftermiddag för ett år sedan..

Finns väl ingen stor kampanj igång f n så vi får se om några timmar.:rolleyes:

Edit 2: För 2 år sedan kom mailet 22/8, 1 Miljon billiga resor - Boka senast 30/8 2016 Finns såklart inga garantier för motsvarande kampanj i år dock..
 
Last edited:

Berrsus

Medlem
Edit: ja går man exakt på datumen verkar mailen ha skickats ut tisdag eftermiddag för ett år sedan..

Finns väl ingen stor kampanj igång f n så vi får se om några timmar.:rolleyes:

Edit 2: För 2 år sedan kom mailet 22/8, 1 Miljon billiga resor - Boka senast 30/8 2016 Finns såklart inga garantier för motsvarande kampanj i år dock..
Tack. Så kanske denna eller nästa vecka. Givet att det blir något alls.
 
När jag ringde SAS kundtjänst härom dagen var det en automatisk röst som berättade om denna SAS-kampanj och att det skulle vara giltig till 27 augusti. Antingen är den ett år gammal röst eller så har de tänkt starta något snart.
 

Tonton

Medlem
När man ringer SAS just nu möts man av en röst som berättar om ”1 miljon billiga resor” kampanj med bokning senast 24 Augusti. Hemsidan visar inget...

När jag ringde SAS kundtjänst härom dagen var det en automatisk röst som berättade om denna SAS-kampanj och att det skulle vara giltig till 27 augusti. Antingen är den ett år gammal röst eller så har de tänkt starta något snart.

Jag orkar inte ringa SAS för att validera, men vad säger rösten för datum? 24 eller 27 augusti?
 
Toppen