Förboka plats i business class

Diskussion i 'British Airways, Executive Club' startad av Ragnar G, 21 September 2014.

1. Ragnar G

Ragnar G Medlem

kan jag boka plats i business utan att betala (har business biljett)?

2. Om du har status hos British Airways eller annat OneWorld program

3. Ragnar G

Ragnar G Medlem

Fungerar silver i Dividend miles?

4. Prova... Vet inte...

5. Treo

Treo Medlem

Bara BAEC-status som räknas så vitt jag vet. (alternativt om man har "Full flex"biljett)

6. Det kan vara att jag blandar ihop om man bokar code share där British Airways flyger och status. Har för mig att bokar man via American Airlines flyg som utförs av British Airways kan man boka platser direkt

7. Ragnar G

Ragnar G Medlem

Ringde British Airways, mitt Dividend miles silver motsvarar hos British Airways Bronze/Ruby. Då får man boka plats 7 dagar innan flight.

HerrFlyiboy gillar detta.
  8. AABack2ARN

AABack2ARN Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Nej det gäller oavsett program under förutsättning att man har Sapphire eller Emerald. Ruby kan uppenbarligen förboka platser 7 dagar innan avresa.

9. Alf

Alf Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Funkar det att boka via British Airways hemsida med USDM silver? Då måste väl detta kort läggas in i bokningen?

10. Treo

Treo Medlem

I stand corrected, hade fått för mig att det var bokat som British Airways-flightnummer -- men då har jag säkert rätto_O

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!