Förbetala med Le Club vouchers?

Diskussion i 'Accor & Le Club' startad av Appfly, 27 Juli 2014.

1. Appfly

Appfly Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Har 80€ i vouchers som brinner inne 31/7, det bittra är att jag har en övernattning bokad 3/8. Går det att förbetala med vouchers som med poäng på Accor?

2. Accor

Accor Företagsrepresentant

Hej, hemskt ledsen att du inte fått något svar på denna. Vi kommer nu att kolla detta forum aktivt då vi har fått fler resurser.

Mvh
    Hanna
    AccorHotels Acandinavia & Finland

Remington Steele, olo och jumbooze gillar detta.
  3. Finland? har ni några överraskningar att presentera? :)

Sorry för trådkapningen!

4. jonten

jonten Medlem

Det tog lång tid för er att svara i tråden, när ni väl svarar så är det en ursäkt men inte svar på frågan???

5. Accor

Hej Fredrik, Tyvärr inte än men Norden är en viktig marknad och vi fokuserar först och främst på huvudstäderna i de 5 länderna. Vi hoppas att vi kan presentera fler hotel inom en snar framtid. :)

olo gillar detta.
  6. Accor

Hej Jonten
    Tänkte att det var så länge sedan där av uteblivet svar. Man ska kunna kontakta medlemsservice och be dem förlänga vouchern om det är så kort inpå. Hur löste du det hela?

Mvh
    Hanna
    AccorHotels Scandinavia & Finland

7. jonten

jonten Medlem

Det är ju bra att svaret finns om någon annan funderar på samma sak, nu var det ju inte jag som hade ställt ursprungsfrågan så jag vet inte hur det löstes.

Accor gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!