Förbättringar på Lufthansa First

Diskussion i 'Lufthansa Group, Miles & More' startad av Bonden, 21 Januari 2015.

1. Bonden

Bonden Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Efter att ha varit otrogen mot Lufthansa i ett år och provat lite andra bolag var det med glädje som jag upptäckte två förbättringar med First :)

1. Laurent-Perrier Grand Siècle Cuvée
    Kul att Lufthansa lyssnar på BC.se och inför en prestige Champagne som vann Champagne testet!

2. En cool Rimova väska med innehåll
    Den bästa väska om jag har fått på en F-flygning!
    Själva innehållet är inget exotiskt. 20150120_174015.jpg 20150120_173953.jpg

Claes L och FF#1 gillar detta.
  2. palmen

palmen Moderator

Land:
    Sverige Sverige
    Senast jag flög Lufthansa F hade de 2 champagne ombord, ovan nämnda men också Louis Roederer Cristal Champagne 2006

Bonden gillar detta.
  3. Magino

Magino Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    LPGS är ju en riktigt trevlig dryck. Är det inte så att Lufthansa byter ut sin champagne med jämna mellanrum.

4. Hur menar du att Lufthansa lyssnar på BC? Menar du att de anpassar sitt serviceutbud efter BC? ;)

@Magino: Stämmer. Grand Siecle är dock mycket omtyckt av kunderna så den har ju funnits längre än vad de andra champagnerna brukar hålla sig :)

5. simon_says91

simon_says91 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Återkommer om 10 dagar och ser vad dom har ombord :D

Last edited: 25 Januari 2015
    AtleFlyg och MarSecLtd gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!