Senaste nytt

Förändrad intjäning och nivåer i Eurobonus

Thornado

Medlem
Även för mig gick det väldigt snabbt att få poängen enligt gamla tabellen för Tokyo-resan som jag och min syster gjorde. Det tog lång tid för de "vanliga" poängen att komma in, men när de gjort det så mailade jag diamondsupporten 22.23 igår kväll och imorse kl 10.19 så fick jag svar att de hade fixat in poängen åt oss enligt gamla tabellen.
 

rob74

Medlem
Mailade till Diamondadressen i fredags efter kontorstid för att få poängen för KRN-ARN-CPH-MXP t/r. Mailsvar idag och poängen är på kontot!

Edit: Återstår då att se när mina 20k Amex/SAS-baspoäng behagar komma. De puttar mig över till Diamond för nästa period (jun-maj) med drygt 9k över gränsen.
De jobbar på det just nu, säger de...
 
Last edited:

FF#1

Medlem
Det är inte alla dagar man blir överraskad av Code share Tombolan...
Åkte SAS med LH biljett ARN-FRA här om dagen, bokat i J.
Fick 2500 EB poäng (2000+25% som EBD), och mina sidor på sas visar:

SK 0673E SAS Business/SAS Plus

Det var länge sen det stod Business där... nåja, bara tacka och ta emot. Det är ju inte alla dagar det är åt det hållet i denna dystra värd av "
"Enhansments"
 

matte_ante

Medlem
Edit: Återstår då att se när mina 20k Amex/SAS-baspoäng behagar komma. De puttar mig över till Diamond för nästa period (jun-maj) med drygt 9k över gränsen.
De jobbar på det just nu, säger de...
En undran om detta, har de där Elite-poängen kommit in och hur lång tid tog det?
 

rob74

Medlem
Har haft Elitekortet i flera år.
Men enligt uppgift så skulle poängen gälla även oss.
Årsavgiften betalades in i januari med decemberfakturan.
 

Bridgeman

Medlem
Någon som vet hur de äldre bonuspoängen såg ut? Skulle behöva hjälp för att se om jag fått rätt antal poäng komplettering.
reste SAS GO Class Mo ARN-EWR enligt nya 3750 poäng. SAS Business Class Cz Ewr-ARN 7500 enligt nya. Sedan fick jag ytterligare enligt äldre ett tillägg på 1250 poäng. Totalt 12500 poäng har jag fått rätt antal poäng?
 
Toppen