Senaste nytt

Förändrad intjäning och nivåer i Eurobonus

Coco

Medlem
Kul att jag i sista minuten bestämde mig för att flyga in ett EBG innan december. Och fort som attan satsa på att flyga in ett EBD innan våren. Så jag kunde överraska morsan med lite godis. Men nu kanske det blir lite mer planering än att bara ta en omväg via Aten för att åka på ett möte i Köpenhamn :eek:
 

fcx

Medlem
Hmm, något som jag tror kan ligga i skottgluggen är snarare interkontinentalt. Kan det verkligen vara rimligt att ha samma intjäning på Premium Economy och Business?

Men att vissa klasser ska ge mer än idag låter ju spännande. Jag kan spontant inte komma på någon klass där det vore befogat att höja intjäningen, förutom Business long-haul.
 

fcx

Medlem
Och, mycket riktigt, står det ingenting att läsa online om detta. Gissningsvis har någon entusiastisk besättning delat ut december månads tidning redan nu.

Min minnesbild av när man ändrade tidigare var att det var intjäningstabellen vid bokningstillfället som gällde, men jag kan ha gel (som vanligt).
 

jth

Medlem
Att man "förbättrar" genom att sänka EBG-gränsen med 5000 poäng är ju lite av en schimär, det är nog ganska få som i praktiken påverkas av det.
Jag tror också att något kommer hända med intjäningen på longhaul, jag förstod aldrig tanken bakom att höja Plus till 200% när det bytte namn från economy extra, och inte göra något med businessnivån. Kanske de behåller plus på 200% och höjer business till 300%, det vore ju faktiskt lite roligt. Annars är det troligaste en återgång till 150% på plus.
Att A-klass skulle sänkas låter väl som något som skulle kunna ske, synd att en sådan bra MR-möjlighet minskas, men det är bara att inse att "det var kul så länge det varade" i så fall.
 

Bryant

Medlem
Låter lite som att man är på väg mot hur det såg ut för några år sedan. Då man fick 150p för en billig inrikesbiljett.

Jag hoppas inte att det blir så dåligt! Om det är så behöver jag inte vara lojal längre :).
 
Toppen