Senaste nytt

Födelsedagspresent från Miles & More

honkenen

Medlem
Fick en födelsedagspresent idag som nämnts tidigare; Regus Businessworld Gold Card


Är inte helt med på vad jag skulle ha för nytta av det, antingen vill jag ju ha lounge access på flygplatsen eller så är jag inte så stort behov av det då jag oftast befinner mig på konferens eller liknande där det finns internet och fika.
Någon som testat Regus och isåfall vad tycker ni?


-Unrestricted access to all 1,100 Regus business lounges and cafés worldwide, with free Internet access and complimentary tea and coffee
-10% discount on conference rooms, day offices and video conferencing facilities
-Professional administrative support: from preparing and sending your mail to printing and binding documents
-Details of the lounges can be found at Executive suites, virtual offices & conference room space - Regus USA
-The card is valid for 12 months free of charge (usual price: €39/month), after which it will automatically expire if the contract is not renewed.
 

Marcus_R

Medlem
Fick detta även jag, kikat runt lite i de städer jag brukar vara i, och där skall det finnas "Business lounges" Dock osäker på om det är något att ha :)
 

Senator

Moderator
Årets födelsedagspresent från Miles & More var ett handskrivet kort samt en Senator nyckelring som var rätt snygg:

M&M.JPG
 

StarFlyer

Medlem
Kan meddela att exakt samma kort och gåva dykt upp hos mig, det är m.a.o. inte handskrivet... Ser dock väldigt "äkta" ut måste jag säga.
 
Toppen