Senaste nytt

Födelsedag på BC.se

Dr. Miles

Expert
Det ser ut som BC.se grundarna skickade PM till medlemmar på FlyerTalk i alfabetsordning. Men hur kommer det sig att agehall är efter mig(AHO)?
Började med mindre antal tecken? :D
 

Jacob

Medlem
Ska jag tolka det som att du PM:ade 53 personer efter AHO innan du kom till mitt namn på SAS-forumet på FT!? Så anonym var jag väl ändå inte där, eller? ;)
Tror att jag delade upp det på tre eller fyra kvällar. Listan skapades alltefter jag kunde konstatera att personerna i fråga var svenskar eller svensktalande och hade inget med bokstavsordning att göra.

Vissa personer var helt uppenbara men sedan blev det svårare, då fick jag kolla på inläggen, t.ex. om man länkat till någon svensk tidning (då borde man lämpligtvis ha förstått vad som stod där) eller om man verkade kunnig i den svenska lokalgeografin.
 
Ytterligare en fiffig finess som efterfrågades (tyckte det var värt nytt inlägg istället för att uppdatera...)

Det går att sortera medlemslistan efter registreringsdatum. Här är en länk som förmodligen inte funkar eftersom säkerhetssträngen blir fel för er andra: Medlemmar - BusinessClass.se - För medvetna resenärer

Steg för steg:

1) Gå till medlemslistan: Medlemmar - BusinessClass.se - För medvetna resenärer
2) Välj att göra en utökad sökning efter medlemmar: Medlemmar - Sök - BusinessClass.se - För medvetna resenärer
3) Lämna allt tomt förutom följande (och ändra datum efter behag):

Aktiv: Efter: 2010-01-01
Före: 2012-04-18

Sortera resultaten efter Aktiv i ökande ordning.

Och sen så har ni listan efter registreringsdatum! :)
 

Malu

Medlem
Ha! Det där var ju kul. Nummer 105 är jag - och med "födelsedag" (registreringsdag) 1 maj. Vilket råkar vara min födelsedag IRL också! :)
 

Palazzi

Medlem
Själv har jag bara spenderat två månader här inne än så länge:)

Dock spenderar jag uppenbarligen alldeles för mycket tid här inne, då jag idag kvalade in på top 30-listan över medlemmar med flest inlägg:p
 

Henry

Medlem
Du slog mig med 3 dagar alltså..?

Jag tycker att medlemsnummer vore trevligt att se. Jag har försökt komma på något ställe där man kan råka se det i någon URL, men forumet håller hårt i den informationen.

Om du klickar på "Visa foruminlägg" när du klickat på ett användarnamn så ser du medlemsnummer.
 
Toppen