Senaste nytt

Får man restaurangrabatt även om man inte bor på hotellet?

Lollet

Medlem
Jag pratade med nån personal på Radisson Malmö förut som förklarade att rabatten får man direkt när man tar notan och visar kortet. Poängen får man bara om man tar notan på rummet (alltså måste man bo på hotellet för att kunna få poängen) glöm inte att be om rabatten om ni tar det på rummet, det går inte att ordna i efterhand!
 

Mikael

Medlem
Jag letar efter listan över vilka hotell som inte ger restaurangrabatt.
Länken Food and Beverage Discounts - Non-participating visar bara en tom lista, vilket skulle innebära att alla hotel i Europa, mellanöstern, Afrika och Asia Pacific deltar. Detta känns osannolikt då det tidigare funnits både en och annat hotell som inte var med. Nån som har en uppdaterad lista?
 

rob74

Medlem
Hoppsan! Detta har jag inte sett tidigare. När ändrades detta?
15% fick jag under den senaste månaden i Australien.
I Japan får jag däremot alltid en voucher på 20% rabatt i baren/restaurangen.
 

drW

Medlem
Jag letar efter listan över vilka hotell som inte ger restaurangrabatt.
Länken Food and Beverage Discounts - Non-participating visar bara en tom lista, vilket skulle innebära att alla hotel i Europa, mellanöstern, Afrika och Asia Pacific deltar. Detta känns osannolikt då det tidigare funnits både en och annat hotell som inte var med. Nån som har en uppdaterad lista?

Är det någon som vet var man kan hitta en aktuell lista på var rabatten fungerar och var den inte fungerar?
 

Elias

Medlem
Hoppsan! Detta har jag inte sett tidigare. När ändrades detta?
15% fick jag under den senaste månaden i Australien.
I Japan får jag däremot alltid en voucher på 20% rabatt i baren/restaurangen.
Detta måste ha ändrats i veckan, fick något mail från clubcarlson angående Freddie awards där det stod att man kunde få upp till 20% restaurangrabatt, var inne och kollade då och då var det 15% som vanligt, sen idag såg jag att det var ändrat på CC sidan:)
 

rob74

Medlem
Detta måste ha ändrats i veckan, fick något mail från clubcarlson angående Freddie awards där det stod att man kunde få upp till 20% restaurangrabatt, var inne och kollade då och då var det 15% som vanligt, sen idag såg jag att det var ändrat på CC sidan:)
Ok, där ser man!
Börjar imorgon ett nytt år som CCC och det är ju alltid kul med lite extra rabatt...
 
Toppen