Jakob Österberg
Medlem
Jag gissar på nej, men kan vara kul att veta om Avis sköter sig bättre än Hertz (som är absolut helt värdelösa).Fick du några poäng?
Jag gissar på nej, men kan vara kul att veta om Avis sköter sig bättre än Hertz (som är absolut helt värdelösa).Fick du några poäng?
Se mitt inlägg #25. Eftersom jag ansvarar för resepolicyn i bolaget så står det numera att det är uttryckligen är förbjudet att någonsin hyra, köpa eller på något sätt göra någon som helst affär med Hertz.Skumt jag har aldrig några problem med Hertz och snittar 1-2 hyror i månaden
Se mitt inlägg #25. Eftersom jag ansvarar för resepolicyn i bolaget så står det numera att det är uttryckligen är förbjudet att någonsin hyra, köpa eller på något sätt göra någon som helst affär med Hertz.
Eftersom jag litar på hyggliga människor så går det att blåsa mig en gång, men inte två
Tack! Bolagen brukar variera men det har hittills fungerat tillfredsställande.Jo jag har läst dina inlägg. Jag har emellertid inga problem att få in de poäng som jag ska ha. Hoppas du/ni har bättre framgång hos Avis eller vad det nu blir.
låter skumt, jag har alltid fått svar inom 24 timmar från Hertz, antingen med besked att de sätter in poängen eller att det är fel CDP kod och det av den anledningen inte blir några poäng.Senaste 18 månaderna har jag hyrt bil från Hertz 5-7 gånger. Har inte fått poäng en enda gång. Fyller jag i formuläret på Hertz hemsida hjälper inte det heller (tidigare erfarenhet). Vad göra? Tips? En gång fick jag poäng direkt av Gold Member service... men efter att jag kontaktat Hertz en massa gånger...
/Per
Jag har ett tips: Hyr inte av HertzSenaste 18 månaderna har jag hyrt bil från Hertz 5-7 gånger. Har inte fått poäng en enda gång. Fyller jag i formuläret på Hertz hemsida hjälper inte det heller (tidigare erfarenhet). Vad göra? Tips?
/Per