Senaste nytt

Få tre dagar med dubbla poäng med ditt SAS EuroBonus Mastercard Premium 2-4 mars 2018

alediver

Medlem
Varför får jag inte dessa utskick fast jag anmält mig och trippelkollat både hos SAS och hos SAS premium Mastercard? Annan skräppost får jag...
 

DrGold

Medlem
Hur var det nu med SAS MC, kunde man sätta in mer pengar än vad man har i kreditlina? o_O

Ställde den frågan specifikt när jag pratade med deras kundtjänst för någon månad sedan. Beskedet jag fick då var nej. Som vanligt när det gäller muntliga besked från kundtjänster behöver det dock inte ha något med sanningen att göra... @Kris , har du provat så du vet att det funkar?
 
Ställde den frågan specifikt när jag pratade med deras kundtjänst för någon månad sedan. Beskedet jag fick då var nej. Som vanligt när det gäller muntliga besked från kundtjänster behöver det dock inte ha något med sanningen att göra... @Kris , har du provat så du vet att det funkar?

Jag ringde igår och frågade om det var ok att sätta in 140kkr över min kreditlimit till på fredag och det var inga problem.
 
Toppen