Senaste nytt

Få silverkort hos Hilton

Lonelyflyer skrev:

"ska till kanada om en månad, då ska nya kontot få jobba lite"

Visst har du anmält dig till kampanjen de har. Du får 5 000 poöng om du stannar över en helg (defineras som minst 2 sammanhängande nätter mellan torsdag-söndag). Bor du dessutom under mars månad får du ytterligare 1 000 poäng per natt.

https://www.hiltonhhonors.com/pyo/Q12012/MoreNights2012_landing.aspx?guid=NA&lang=EN
För anmälan till 5 000 och 1 000 kampanjen. :)
 

Lonelyflyer

Medlem
Jo jag såg den kampanjen
Har inte bokat några hotell än, men jag kommer vara där i månadsskiftet februari-mars (toronto)
så nån natt ska jag kunna fixa in
tack!
 

doc

Medlem
Jag har haft silverkort på Hilton i några år och tycker att det ger mycket sparsamt med fördelar. Det är mest att man får lite extrapoäng och kan checka ut senare, där det är möjligt. Guldkortet som jag fått nu är betydligt bättre med gratis uppgradering av rum alternativt frukost.
 

henrik l

Medlem
Har också ett silver som ligger och skräpar och giltigt till 03/2012. Tror det var så att jag fick silver i samband med att det separerade från Scandic,åkte sedan till blå (har ett sånt kort) och sedan till silver igen. Senast jag bodde på Scandic/Hilton var aug -07. Så det verkar vara lite random hur korten skickas ut.
 

jth

Medlem
OBS: Trådlyft deluxe :)
Grävde fram den här gamla tråden när jag letade efter HHonors Sign-up bonusar. Länken i första inlägget verkar fortfarande fungera. Någon som fått silver direkt via den eller anbefalles något annat sätt numera?
Frun ska bli medlem eftersom hon har en del Hilton-vistelser framöver och då vill man ju givetvis hjälpa till och maximera utbytet!
 

Flood

Medlem
OBS: Trådlyft deluxe :)
Grävde fram den här gamla tråden när jag letade efter HHonors Sign-up bonusar. Länken i första inlägget verkar fortfarande fungera. Någon som fått silver direkt via den eller anbefalles något annat sätt numera?
Frun ska bli medlem eftersom hon har en del Hilton-vistelser framöver och då vill man ju givetvis hjälpa till och maximera utbytet!

Den här tror jag skall funka:

Hilton HHonors - Accenture Offer
 
Toppen