Senaste nytt

Få SAS Mastercard på köpet med SAS Diners

A

Aurora

Guest
Mener det stod at det kunne ta opp mot 3 mnd før bonusen kom inn, i et av brevene jeg fikk. Liten skrift osv... Vet ikke om det gjelder første runde poeng også, jeg har ikke brukt kortet nok til å få utbetalt points enda :)
 

palmen

Moderator
Hmm efter drygt en månad så har jag fortfarande inte fått sign-on bonus eller vanliga poäng. Använde mitt kort första gången den 31:e augusti samt att på fakturan stod det att jag hade 700+ poäng. Har de inte utbetalningar om block på 500p eller är det 1000p på DC?

Någon som fått sign-on bonusen?

Jag fick min bonus efter ca 2 månader. Din bonus kommer säkert till nästa månad, annars är det väl bara att höra av sig till Diners och fråga.
 

André

Ny medlem
Japp, så har det varit i några år.

Hej Henrik,
Jag såg din kommentar och började rota lite mer i detta.
Har fått indikationer på att de började med denna kombo rabatt av kort (Diners och MasterCard SAS Eurobonus) år 2012.
Känner du till (eller någon annan) att de kanske hade lanserat den här komborabatten tidigare?

MVH
André
 

johhenrik

Medlem
Hej Henrik,
Jag såg din kommentar och började rota lite mer i detta.
Har fått indikationer på att de började med denna kombo rabatt av kort (Diners och MasterCard SAS Eurobonus) år 2012.
Känner du till (eller någon annan) att de kanske hade lanserat den här komborabatten tidigare?

MVH
André
Nej tyvärr. Men var nog 2012 de sa till mig att jag betalade för mitt MC felaktigt och drog av 2 årsavgifter för mig. Jag var i kontakt med dem ang ett annat ärende och de informerade mig när de upptäckte det. Jag kände inte till det alls.
 
Toppen