Få eurobonuspoäng på själva TravelPass-köpet

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av Andreas Gyllenhammar, 12 September 2014.

1. Andreas Gyllenhammar

Andreas Gyllenhammar Ny medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hej,
    för två år sedan jag fick eurobonuspoäng på själva inköpet av ett TravelPass. Numera verkar det inte ge poäng att köpa TP. Är det nån som kan bekräfta eller har jag blivit lurad på poängen detta år?

2. Gralq

Gralq Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag fick inga poäng vid köpet förra året när jag hade TP men jag fick poäng för varje flight.

Malmö Aviation kör en mycket tristare skala där man får 30k poäng vid köp (halvår) men 0 poäng när du flyger.

3. SAS404

SAS404 Medlem

Använd AMEX när du köper så får du ett gäng poäng. Men som sagt så får du poäng på varje flygning du gör, 1250 som guld/diamond inom Sverige för varje ben, varken mer eller mindre ;)

mry, FlyingFire och SNIFF gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!