Senaste nytt

Få Eurobonuspoäng med elavtal från Fortum

Vad innebär flytt-tricket? Om man ska flytta, frågar de inte bara efter nya adressen då? Eller måste man säga att man ska flytta utomlands?
Jag har inte testat själv.

Och om inte det går är det bara att säga att man ska flytta och vill säga upp avtalet.

Nej. Jag har både bytt genom elskling.se och till och med blivit uppringd av Fortum själv som frågat om jag vill byta abonnemang, redan efter fyra månader. De sa att då slipper jag så höga kostnader.
 
  • Gilla
Reactions: Gus

ldmnt

Medlem
Nappade också på denna kampanj, med början i september. Kanske blir något trick efter det kommit igång för att slippa sitta fast under alla 12 månader :)
 
  • Gilla
Reactions: Gus

Gus

Medlem
Jag har precis haft Fortum Eurobonus i 12 månader. Det står att erbjudandet endast är för nya kunder. Någon som vet om de är hårda på det, eller kan man skaffa det igen? Känns som att Fortum tjänar stora pengar på detta och borde rimligtvis vilja ha mig som kund igen.
 

Voyageur

Medlem
Var sugen på att åter hoppa på denna deal. Men priset blev drygt 35% dyrare jämfört med billigaste jag hittade på elskling.se.....som också råkade vara Fortum. Så passar nog denna gång. Poängen är ju inte direkt gratis.
 

mry

Medlem
Var sugen på att åter hoppa på denna deal. Men priset blev drygt 35% dyrare jämfört med billigaste jag hittade på elskling.se.....som också råkade vara Fortum. Så passar nog denna gång. Poängen är ju inte direkt gratis.

Man kan ju fundera på hur man på andra sätt kan få motsavarnde poäng istället.
 
Toppen