Få Eurobonuspoäng med elavtal från Fortum

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av Patrik, 1 Juli 2013.

1. Patrik

Patrik Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    1 person likes this.
  2. Chrille

Chrille Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    OK, det som är intressant är att man tydligen kan dubbla om man har två löpande elavtal.
    Jag har tre, men åtminstone två är "fria" att byta för tillfället.... :)

3. GreatWhite

GreatWhite Ny medlem

Tänk på att det är rörligt avtal, svajar en hel del på årsbasis.

4. OliT

OliT Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Den fasta månadsavgiften är väldigt hög via kampanjsidan. Dubbelkollade på Elskling och där gav Fortum gratis årsavgift första året (annars 30:- plus moms i månaden) för vanliga abonnemanget. För mig blir skillnaden 900 spänn om året. Frågan är om det är värt det för 8 000 poäng.

1 person likes this.
  5. Johan_G

Johan_G Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Intressant, det verkar landa ett par kronor/månad under mitt nuvarande elavtal, dessutom får man en massa mumsiga poäng :)

6. Patrik

Patrik Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Många har ju erbjudanden utan påslag också under X månader som man kan hoppa runt mellan, men vad gör man inte för chansen att tjäna bonuspoäng. :p

7. Vaniljvodka

Vaniljvodka Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag förlängde mitt avtal med Fortum för bara en månad sen, så den här kampanjen kom ju lite för sent. Ringde dock upp först Fortum (som inte hade nån aning) och sedan SAS, som efter mycket kollande med Eurobonus-avd. typ kunde lova att det även gällde gamla kunder. Så jag signade upp i formuläret (och tävlade dessutom om 100k poäng), så får vi se vad som händer. Verkade oklart om befintliga kunder skulle få startpoängen också.

8. niksal

niksal Medlem

Land:
    Finland Finland
    Verkar inte gälla för kunder i Finland...

9. LiiaC

LiiaC Medlem

Om man redan har ett avtal hos Fortum som inte är tidsbunden, hur gör man då? Säger upp det gamla och tecknar ett nytt samtidigt?

10. jt_sthlm_bxl

jt_sthlm_bxl Ny medlem

Egentligen helt otroligt att man inte informerar sin kundtjänstpersonal mer i samband med en kampanj.

Men då även jag redan är kund signar även jag upp och hoppas på startpoängen.

1 person likes this.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!