Senaste nytt

Få 50000 Club Carlson poäng extra för en natt

Trist att närmsta Hotell för mig ligger i Madrid eller mellersta delarna av Frankrike, gör det hela lite svårare.

Någon som har lust att stanna en extra natt åt mig? :cool:
 

gdaily

Medlem
Jag ska till Tallinn i helgen, brukar sova på Park Inn för 9000 poäng per natt (riktigt bra utnyttjande av poäng, detta hotell rekommenderas för poänguttagen) men så såg jag det här erbjudandet. Så det blir lite hotellhoppning, en natt på Radisson för €179 så man får 50k extrapoäng - det blir ju nästan sex dagar på Park Inn i framtiden för den pengen. Tack BC!
 

Ubbe

Medlem
Jag ska till Tallinn i helgen, brukar sova på Park Inn för 9000 poäng per natt (riktigt bra utnyttjande av poäng, detta hotell rekommenderas för poänguttagen) men så såg jag det här erbjudandet. Så det blir lite hotellhoppning, en natt på Radisson för €179 så man får 50k extrapoäng - det blir ju nästan sex dagar på Park Inn i framtiden för den pengen. Tack BC!
Missa inte Park Inn erbjudandet den 22/5 så får du ytterligare points :)
 

Ubbe

Medlem
Nej Du har rätt om det är enda gången du sover på Park Inn innan 15/7. Då kan du ju hoppa den promon men det lät som om du sov oftare eftersom du spetsade på 6 gratisnätter framöver.
 

gdaily

Medlem
Nej Du har rätt om det är enda gången du sover på Park Inn innan 15/7. Då kan du ju hoppa den promon men det lät som om du sov oftare eftersom du spetsade på 6 gratisnätter framöver.

Sååå roligt är det inte i Tallinn så jag ämnar vara där under sommarmånaderna också ;-)

Men BC-träffen i London passar ju bra i tid, ska se om jag kan övertyga Rob74 att byta hotell ännu en gång...
 
Toppen