Senaste nytt

Få 50000 Club Carlson poäng extra för en natt

Bonden

Medlem
Yes det gick till slut, fick ett mail om att jag var med!

(Sidan efter man hade fyllt i sitt Club Carlsson såg helt död ut)
 

palmen

Moderator
Jag kom också igenom efter några försök, skönt att sidan inte laddade korrekt, kunde klicka förbi videon direkt och registrera min mailadress. Verkar inte som om man behöver boka om sitt bokade rum sedan tidigare heller men gör nog det för säkerhets skull
 

rob74

Medlem
Ja, det var ju lite haveri där... Safari vägrade, så fort upp med sidan i Chrome istället. Men problemet var då att "Registrera dig" fanns inte utan det stod "Bli medlem och boka en vistelse idag >". Laddade om några gånger med samma resultat och då klickade jag på det ändå och kom vidare!
Såg videon och klistrade in mitt medlemsnummer som jag hade tagit en "copy" på från min profilsida. Vips var jag igenom.
Det står att det gäller för alla berättigande vistelser, men den här raden lite längre ner gjorde mig osäker: "Kampanjen är inte giltig för befintliga bokningar och beror på tillgänglighet.", så jag tänkte boka om min vistelse på Royal Viking 8-10 juni, men se det var fullbokat. Men det fanns rum på Waterfront för samma pris, så jag tog en bokning där. Blir första gången att prova det hotellet, så det kan ju vara lite kul...

Har iaf tagit en pdf-printout på alla sidorna...
 

rob74

Medlem
Så här stod det:

"Grattis!
Du har nu registrerat dig för Radisson Stor bonusnattsutlottning. För att få dina 50 000 extra
Gold Points® måste du ha haft en berättigande vistelse på valfritt Radisson eller Radisson Blu-hotell över hela världen senast den 15 juli 2012.
"

Någon som fått något annat till svar (med tanke på 15k-alternativet)?
 
Toppen