Senaste nytt

Få 50000 Club Carlson poäng extra för en natt

Jonas C

Medlem
Fick äntligen mina 50K bonuspoäng. Dessa + 1000 för onlinebokning och 2000 i välkomstbonus. En natt på Radisson Blu Sobieski i Warszawa bokades för 14K poäng tack vare 50% award rabatt kampanjen. Måste säga att jag är extremt nöjd med Club Carlson, och kommer med iver hålla utkik för framtida kampanjer. Någon som vet om de matchar Hilton Guld till CC Guld?
 

Totopez

Medlem
Glömde skriva om det här tidigare i somras.
Bokade en natt i familjerum på Radisson Arlanda Sky City inför ett tidigt semesterflyg (ARN-BCN 06.20). Praktiskt och skönt att kunna sova lite längre, och så 50000 fräscha poäng. Perfekt!
Enligt hemsida och bokningsbekräftelse skulle rummet bestå av två queensizesängar. Bra när man har barn som ibland har lite problem att sova i egna sängar på nya ställen.
Vid incheckningen fick vi ett rum som visade sig ha en QS-säng, en väggfast extrasäng och en rollaway. Funkar hjälpligt, men kändes trångt. Går ner och frågar en oförstående receptionist, nej det är så familjerummet ser ut. Ok, jag sover i väggsängen, fru och barn i den stora.

Vid hemkomst mailar jag hotellet för att få klarhet i vad fan man håller på med. Utlovar man en rumstyp ska man leverera den, minst. Inte ett rum som är mycket mindre (det hade aldrig gått in två QS i det rummet). Får svar ganska snabbt. Man har över huvud taget inga rum med två QS, det är fel på hemsidan och systemet. Ingen verkar ha klagat tidigare.

Som kompensation för den sämre upplevelsen erbjuds jag 50000 extra CC-poäng. Ja tack, 105000 poäng för en natt funkar bra för mig...
 
Toppen