Få 50000 Club Carlson poäng extra för en natt

Diskussion i 'Rezidor Hotels & Club Carlson' startad av seat56f, 14 Maj 2012.

1. seat56f

seat56f Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    US/UK/??-proxy behövs för CC-kampanj

Club Carlsons kampanj som jag nämnde i CC Elite-tråden har en jättefin hemsida, men som inte fungerar från Sverige:

Lösningen verkar vara att accessa den från ett IP som inte betraktas som svenskt. Någon som har tillgång/förslag på ett sådant?

Annat värt att nämna: nedräkningen verkar vara någon typ av javascripthistoria som använder din lokala tid, men det rapporteras att kampanjen öppnar 00:01 15 /5 CDT - vilket borde vara 7 timmar bakom Sverige och en lagom frukostsyssla imorgon bitti.

Country Inn & Suites-kampanjen funkar från Sverige men är ju rätt meningslös om man inte har trippar till US inplanerade. Det kommer en Park Inn-kampanj som borde fungera bättre för svenskar, men den startar enligt uppgift 22/5.

2. Hmm....
    För mig fungerar det varken med Svensk VPN, Amerikansk VPN, eller min vanliga Italienska IP-adress....:(

3. Fungerar för mig i Firefox med IE,tab.. Inte direkt i IE och inte i bara firefox Strange :)

4. kristofergustafsson

kristofergustafsson Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Den går inte på IP utan på vilket språk du har inställt i webbläsaren. Ändra så att English (en) är högre prioriterat än Svenska eller annat språk, så kommer det att fungera.

En länk som kan vara till hjälp om du inte vet vad du ska göra: How to Change Your Browser's Language: 6 Methods - wikiHow

1 person likes this.
  5. henrik l

henrik l Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Någon som vet om det blir ngn Park Plazza kampanj?
    Kör Firefox med engelsk inställning och det funkar som Ubbe och kristofer säger. Får väl hänga på låset vid midnatt och se vad som händer. Annars får det bli 07.00 imorgon:)

6. seat56f

seat56f Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Grymt, tack!

7. rob74

rob74 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag får in sidan utan problem via min mobil och ja, den räknar lokal tid. Får testa inatt och om inte då, så får det väl bli i ottan då...

8. Midnight, Central District Time = 06:00 för oss i Sverige / Spanien

9. henrik l

henrik l Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ser att räknaren har ställt om sig, det blir 7.00 för oss i Sve.

10. rob74

rob74 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Bra! För jag insåg nu att jag, min arma klantskalle, glömde kolla vid midnatt...

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!