Senaste nytt

Få 5000 EuroBonus-poäng för att värdera bostad

Thornado

Medlem
Bjurfors var hemma för mig för ett tag sen och värderade, och nu har mina 5000 poäng precis trillat in - ganska precis 2 veckor efter värderingen, vilket är ungefär den tid mäklaren sa att det skulle ta också.
 

swadabe

Medlem
Hos mig var de också och värderade, 11:e maj kl 16. 5000p på kontot redan dagen efter.

Verkar som att det inte är något med systemet utan snarare när mäklaren väljer att registrera det. Så har en bråttom kan en nog prata med mäklaren och be hen registrera poängen så fort som möjligt.
 

NiNE

Medlem
Jag anmälde mig för vädering igen. Det var runt 8 månader sedan sist, så det borde ju funka tyckte jag. Ganska snart efter att jag signat upp mig på sidan så kom ett mail från mäklaren: "Hej. Jag var ju hos dig och gav en värdering i somras. Sedan dess har värdet gått upp 300.000 kr."
Skön variant, då slapp vi träffas över huvud taget. Har dock inte fått in några poäng på kontot än...
 

GOTATH

Medlem
Funderar på att testa detta. Vet att jag redan gjort vinst på min bostad men vore kul att se hur mycket.

OT: Hur kommer det sig att Tapatalk visar bilder när jag ska klicka på tråden trots att det inte finns några bilder i tråden?
96c619d47ed8b7680319dc662ce5bed7.jpg
 
  • Gilla
Reactions: Pho
Toppen