Få 50.000 Club Carlson poäng för en natt på Park Plaza

Diskussion i 'Rezidor Hotels & Club Carlson' startad av Totopez, 28 Juni 2012.

1. Totopez

Totopez Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Fick ett mail idag till min jobbmail (har mitt Club Carlson registrerat på privat mail) med en ny kampanj, den här gången för Park Plaza.
    Bo en natt, 50 000 poäng extra. Begränsat till 20 000 personer.
    Info på länken: http://www.parkplazaultimatenightgiveaway.com

Möjligheter till quadruple dipping med andra ord!

2 personer gillar detta.
  2. registrerat både min fru och mig. Gäller till 28/8 2012 så räknar med att hinna med Berlin eller Amsterdam innan dess. :cool:

3. Tack för länken Totopez.
    Jag har skaffat en ny tråd om detta.

Det gäller för första 20.000 medlemmar som har registrerat denna kampanj och bott på Park Plaza hotell senast 2012-AUG-28.

Park Plaza Ultimate Night Giveaway Hotel Promotion & Special

4. henrik l

henrik l Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Snacka om timing:D Min fundering är dock om man få poängen om man ligger med en befintlig bokning? Kommer någon ihåg hur det funkade med de andra kampanjerna?

5. gdaily

gdaily Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Fantastiskt bra timing för en gångs skull. Avbokar genast min redemptionstay på Park Plaza för Farnborugh och bokar nytt med pengar ;-)

6. gdaily

gdaily Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    De flesta bokningar på Plaza är möjliga att avboka (och boka på nytt såklart).

7. Skrev till kundtjänst och frågade för förra kampanjen och ombokning behövs inte. :)

8. henrik l

henrik l Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tack. Jag misstänker att systemen kan vara så programmerade att man registrerar sig och sedan scannar systemet av att man defacto har en övernattning och struntar i när det var bokat. Möjligen vet Agehall eller någon annan hacker hur avancerade rutiner man lägger upp:)

9. rob74

rob74 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Lysande!!! Har ju redan sedan tidigare bokat in mig på Park Plaza för Farnborough-resan... :cool:
    Fick mailet vid 10-tiden i morse men såg det först nu. Har reggat mig och fått bekräftelsemail, så då ska väl saken vara biff.

1 person likes this.
  10. Anmälde mig och fick bekräftelse på att man kan erhålla 50 000 P för en övernattning. :)
    Någon som har tipps på bra Plaza hotell utan att man ruinerar sig på flyg+hotell kostnader?? ;)

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!