Senaste nytt

Extrapoäng vid registrering av EuroBonus?

Dr. Miles

Expert
Hejsan!

Ska ut och resa en hel del senare i år och funderar i och med det att gå med i Eurobonus.

Borde man avvakta med att gå med utifall det dyker upp något saftigt erbjudande såsom "Gå med i dag och få 5000 poäng gratis" eller brukar de inte gå ut med sådana erbjudanden?
Välkommen till BusinessClass, @adde71!

I dagsläget får man upp till 1.500 poäng när du har gått genom några frågor efter registrering.

1500 Eurobonuspoäng gratis | BusinessClass.se forum | 350 000 inlägg om resor
Extrapoäng vid registrering av EuroBonus? | BusinessClass.se forum | 350 000 inlägg om resor
 

SNIFF

Medlem
Hej och välkommen till forumet!

Jag ringde faktiskt för bara fem minuter sedan och frågade om de hade någon sådan pågående "Recruit a friend"-kampanj då jag tänkte rekrytera en polare. De hade tyvärr inte det.
 

Nystrom

Medlem
Man kan alltid hoppas på att det kommer erbjudanden, särskilt nu när man fyller 70 år. Men, ta tjuren vid hornen och ställ frågan till SAS Eurobonus
 

jsn

Medlem
Jag vet inte om jag någonsin sett erbjudanden som "gå med idag och få xxxk poäng", det jag sett är värvningskampanjer där jag får poäng om jag värvar dig. Sedan finns de poäng @Dr. Miles refererar till samt ofta tjäna 6k poäng om du tar ett SAS Mastercard.
 

adde71

Ny medlem
Tack för välkomnandet till forumet och tack för alla svar! :)

Kan nog vara bra att vänta och se om det dyker upp något med tanke på vad @Nystrom skrev.. Är ett tag kvar tills man ska ut och resan så har ingen brådska. Verkar trots allt som det är att skaffa Mastercard/Amex som ger de bästa registreringsbonusarna.
 
Toppen