Extrapoäng vid registrering av EuroBonus?

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av Elisabeth12, 4 Juli 2014.

1. Elisabeth12

Elisabeth12 Ny medlem

Hej! Jag är en frekvent resenär som tänkte skaffa ett Eurobonus kort till min dotter, då vi kommer flyga en del SAS i sommar. Jag har sett att SAS relativt ofta har kampanjer där man får en del extrapoäng när man signar upp sig som ny medlem och det vore ju inte fel att låta dottern får kicka igång sitt medlemsskap med några poäng på fickan. Är det någon som vet om SAS har någon sådan kampanj just nu eller planerar någon inom den närmaste tiden?

Tack :)

2. 011430121

011430121 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag vet två som anslöt sig i förra veckan, fick 500 välkomst poäng

3. Elisabeth12

Elisabeth12 Ny medlem

Någon speciell kampanjkod eller trillade poängen in automatiskt vid registrering?

4. Mikey1122

Mikey1122 Medlem

500 poäng fanns på kontot när jag loggade in på min frus nyöppnade konto
    Ingen kampanj eller så användes vid skapandet av kontot

Last edited: 4 Juli 2014
  5. Coop har just nu en kampanj där man får 6000 poäng.

EuroBonus - SAS

Screen Shot 2014-07-04 at 15.32.16.png

6. Kandinsky

Kandinsky Medlem

Trycker man på länken blir man skickad raka vägen till sas, använder man koden står man utan poäng på kontot. Du har ingen annan länk? Eller vart hittade du informationen om kampanjen?

7. MarSecLtd

MarSecLtd Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    På kupongen frugan fick ifrån Coop står det.
    "Du får 4500 Extrapoäng i välkomstbonus (utbetalas i oktober 2014). Dessutom får du ytterligare 1500 Extrapoäng genom att ta del av Eurobonus-introduktion."

8. GillBates

GillBates Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Skall skaffa Eurobonus-konto till sönerna. Finns det någon aktuell sign up bonus?

9. Maja

Maja Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Letar också efter någon form av bonus då jag ska signa upp dottern.

10. adde71

adde71 Ny medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hejsan!

Ska ut och resa en hel del senare i år och funderar i och med det att gå med i Eurobonus.

Borde man avvakta med att gå med utifall det dyker upp något saftigt erbjudande såsom "Gå med i dag och få 5000 poäng gratis" eller brukar de inte gå ut med sådana erbjudanden?

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!