Explore with Avios - fungerar det för någon?

Diskussion i 'British Airways, Executive Club' startad av erc, 30 Maj 2013.

1. erc

erc Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    BAEC-tjänsten Explore with Avios (eller Avios Explorer Map eller Reward Flight Map) är ett verktyg där tillgängliga poängresor (både ordinära och Reward Flight Saver) visas geografiskt.

En gång, kanske i höstas, fick jag kartan att visa en destination. Men sedan dess har det bara listats "0 destinations från Gothenburg".

Finns det någon som fått tjänsten att fungera? Hur?

2. kristerj

kristerj Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Har heller aldrig fått det att funka, oavsett vilken webbläsare jag använder. Har även prövat att utgå från London utan framgång.

3. Knucket

Knucket Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Inte heller fått det att fungera.

4. Storsteffe

Storsteffe Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Samma här, har aldrig funkat för mig.

5. Xilan

Xilan Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det har aldrig funkat för mig heller. Trodde att det hade att göra med att jag använde Mac men jag har ingen aning.

6. karho

karho Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Samma här, funkar inte. Trodde det var skit bakom spakarna så jag har inte klagat till British Airways, men så kanske inte är fallet då.

7. Flygarn

Flygarn Medlem

Jag trodde det var min Mac och jag som inte fick det att funka. Vilken skit grej.

8. erc

erc Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Försökt med både Chrome och Safari på Mac samt IE och Chrome på Windows 7 och XP. Vore intressant att veta om NÅGON lyckats?

9. en totalt meningslös tjänst på British Airways.com. Har aldrig funkat för min del. Jag använder en kombination av American Airlines.com och British Airways.com för att leta plats med OneWorld

10. doc

doc Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det roliga är att den fungerar inte alls på British Airways.com, men om man använder exakt samma tjänst på avios.com, fungerar den alldeles utmärkt faktiskt. Tillgängligheten stämmer med British Airways:s. Tips är att söka segment för segment, dvs utgå från London och lägg till ARN / GOT / CPH sedan. Testa nedan!

Plan or book flights | Try out our Avios Zone Map | Avios

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!