Senaste nytt

Exklusivt: Första testet av Air France nya första klass La Première - A designer Suite

flying

Medlem
(Lite OT, jag vet.) Angående att Jacob inte fick stanna "in transit" på CGK...

Lyckades själv för några månader sedan. Flög BKK-CGK-SIN, 3 tim på flygplatsen innan sista benet. Krävdes dock påstridighet och tålamod. Fick till slut en eskort som ledde mig från ankomst ca 100 meter förbi en checkpoint till avgångshallen. Hade säkerligen inte funkat utan printat boarding card (gjordes på BKK) och förmodligen var det ingen nackdel att det stod SQ F.

Antar att upplägget syftar till att alla passagerare ska ut och vända på indonesisk mark så de kan inkassera visumavgiften.

Beror väl helt enkelt på hur viktig man är...

Japan Airlines First Class - En riktigt bra första klass! | BusinessClass.se forum | 250.000 inlägg om resor
 

jumbooze

Medlem
@Jacob det står att loungen recenseras separat men länken är tom, jag undrar om du kommer ihåg om det vara några vilorum eller liknande i loungen.
 

Jacob

Medlem
@Jacob det står att loungen recenseras separat men länken är tom, jag undrar om du kommer ihåg om det vara några vilorum eller liknande i loungen.
Menar du Garudas first class-lounge? Det finns privata "kuber" med stora fåtöljer och egen TV där man kan vila. Sedan vill jag minnas att det fanns privata rum också, typ om man är en familj som reser tillsammans.
 
Toppen