Exklusivt: Första testet av Air France nya första klass La Première - A designer Suite

Diskussion i 'Nyhetskommentarer' startad av Jacob, 31 Oktober 2014.

1. Jacob

Jacob Medlem

2. Ok, kanske dags att ge "Air France a second chance" :) Min resa 2005 i F var utan tvekan, min sämste F upplevelse all-time, men det var innan nya faciliteter i Paris och dyl..

Jag ser att BOS är ca 7 000kr dyrare med AF än vad British Airways/American Airlines och LX/Lufthansa/UA tar men när stolen kommer på CDG-JFK rutten är det kanske dags att prova..

Karin Forss gillar detta.
  3. johhenrik

johhenrik Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det där såg riktigt trevligt ut! Jag tycker den kabinen ser otroligt nice ut och jag gillar verkligen konceptet med draperier istället för svit, som jag kan tycka blir lite för instängt ibland.

Jag hoppas jag får testa någon gång. :)

4. sweflyer

sweflyer Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ser riktigt trevligt ut. Mycket mer lyxig botiquehotell känsla än gulfstatsbolagens mer överdådiga inredning.

5. rvarttinen

rvarttinen Moderator

Land:
    Sverige Sverige
    Trevlig och intressant läsning! Tack för ett bra och inspirerande reportage @Jacob!
    Hoppas kunna få åka La Première så småningom, målsättningen är att få med mig hustrun på en dylik operation i och med att det är precis detta hon gillar!

kristofergustafsson och Karin Forss gillar detta.
  6. Kebalibre

Kebalibre Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    First i EK kan jag hålla med om men både Qatar Airways och EY tycker jag har rätt smakfull inredning.

7. Karin Forss

Karin Forss Ny medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tack Jacob för, som alltid välskrivet, välformulerat och väl avvägt reportage.
    Vi är såklart väldigt stolta över vår nya kabin och ditt höga betyg!
    "Ok, kanske dags att ge "Air France a second chance" - bättre beröm går nog inte att få :)
    Trevlig helg! Karin

David, Jacob, Martin Björnström och 3 andra gillar detta.
  8. Jag är rätt mutbar Karin.. Tre enkla saker :)
    En matchning av mina EuroBonus Gold, Lufthansa Senator och BAEC Gold till AF/KLM FlyingBlue Platinum innan avresa
    En matchning av Lufthansa/LX/British Airways priser till valfri destination
    "Money back guarantee" om det blir flygbyte på rutten till den äldre produkt

Du ser, jag ställer inte alls höga krav :)

Kalle Andersson och Ninjamasse gillar detta.
  9. Karin Forss

Karin Forss Ny medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Sluta spela så tuff - jag vet att du innerst inne såå sugen på att prova! :) Välkommen ombord!

fred80, Webguide, NotRyan och 3 andra gillar detta.
  10. Det är klart jag är sugen... Behöver bara den lilla moroten för att lägga lite mer pengar över vad Lufthansa och Swiss kostar :)

Henrik_B gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!