ex-bmi A320 nu på Heathrow

Diskussion i 'British Airways, Executive Club' startad av JensE, 27 April 2014.

1. JensE

JensE Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Före detta BMI's A320 har nu kommit till Heathrow och börjar trafikera bland annat ARN. :mad:
    Dessa plan har ej de säten som blir lite bredare och inget extra benutrymme i Club Europe. (31" rakt igenom)

Dessa kan identifieras med att rad 13 saknas i Ekonomi. (M0A som flygplanstyp seatmap vid T-72)
    Har min första flight på onsdag med en av dessa och tycker inte exit row ekonomi låter så farligt längre :)

Uppmärksammade även att vi som tar sena British Airways flyget från Farnborough den 20 Juli också har en fd BMI 320 :mad:

2. AABack2ARN

AABack2ARN Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    De har flugit från och till under minst ett år. Vart lite förvånad när jag och frun åkte hem i ekonomi och bokat första raden A-C bakom gardinen. Helt plötsligt fanns det ett jäkla B-säte som kunde befolkas... Har även haft dem när jag flugit Club med främsta resultatet att stolsgrannen sitter lite längre bort om man har A eller C. Kommer dock inte ihåg om jag upplevde pitchen så mycket värre.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!