Cristoffer Cedergren
Medlem
Vad är det för problem dom har? Batterierna?Finnair har ju som bäst STORA problem med sina A350 kärror för att inte tala om de som ska levereras
Vad är det för problem dom har? Batterierna?Finnair har ju som bäst STORA problem med sina A350 kärror för att inte tala om de som ska levereras
Det har inte framgått.Vad är det för problem dom har? Batterierna?
Bra summering av situationen. Men vad är bakgrunden till problemen? Har Qatar och Vietnam airlines också problem med sina A350?Det har inte framgått.
Men problemen börjar nu nå Norwegian-nivå, mängder av inställda flyg o kraftiga förseningar.
Till råga på allt låter de t ex svenskar flyga på feederflighterna till HEL utan att informera, trots att de redan vid avgång vet att det inte finns några anslutningar i rimlig tid.
När det gäller nya 350-rutter är Hong Kong o Singapore framskjutna ytterligare minst en månad. På den upphaussade launchrutten till Shanghai har 350 helt enkelt tagits bort sedan en tid, och lär inte återkomma på länge.
Och i Toulouse har man i princip slutat testflyga färdiga 350 öht. AY nr 4, som vad jag förstår skulle börjat serva Hong Kong vid nyår, har suttit still på backen sedan sin jungfruflight 4 december.
Och i Toulouse har man i princip slutat testflyga färdiga 350 öht. AY nr 4, som vad jag förstår skulle börjat serva Hong Kong vid nyår, har suttit still på backen sedan sin jungfruflight 4 december.
Inte alls i samma utsträckning (Bolagen eller gudarna verkar tycka att Norden ska ha alla problem med nya plan...)Bra summering av situationen. Men vad är bakgrunden till problemen? Har Qatar och Vietnam airlines också problem med sina A350?