Senaste nytt

Event: Följ med på sista flygningen med SAS MD-80

Smuffe

Medlem
Anmäld, även om möjligheterna att komma med är små men större mirakel har ju skett förr i historien. :)
 
Vi har nu 77st intresseanmälningar - om du vill vara säker på att komma med rekommenderar jag att du bokar en flexibel biljett på SAS.se snarast, vi har inte tillräckligt med platser för alla.
 
Jag har "hört" från mycket trovärdiga källor att SK 403, sista med MD80 på lördag 26 oktober redan är kraftigt överbokad..med mellan 15-20. Trycket på att få åka med den sista MD80 flighten verkar vara MYCKET stort.<br />
SAS borde stänga SK 403 för bokningar. Alla som bokat biljett kommer högst troligt inte få åka med.<br />
Risken för "No Show" på den här flighten bör vara extremt liten.<br />
<br />
En annan bizzar grej är att SAS revenue avdelning kanske bara ser till möjligheten att tjäna mer $$$ och uppgraderar flight SK 403 till A320/A321
 

Johannes

Medlem
<blockquote><strong>bjornstrom;139273 wrote:</strong> Jag fick just bokningsbekräftelse på 20 DYRA platser ytterligare på eventet från Stockholm.<br />
Intresset är enormt minst sagt.</blockquote>
Kollade du med SAS från GOT? Annars behöver jag ju bara enkel på ARN-CPH och bokar de övriga själv... Oj vd det blev intresse för detta flyger MD80 i nästa vecka.
 
<blockquote><strong>Johannes;139276 wrote:</strong> Kollade du med SAS från GOT? Annars behöver jag ju bara enkel på ARN-CPH och bokar de övriga själv... Oj vd det blev intresse för detta flyger MD80 i nästa vecka.</blockquote>
<br />
Nej, inte ännu. Har suttit på X2000 hela morgonen. Tänker du GOT-ARN-CPH-GOT?<br />
Låter dyrt i detta läge, borde tänkt på GOT från start :(<br />
<br />
Hur många platser, 5?
 
MD 80 SK 403 26/10 ARN-CPH ska tydligen enligt uppgift vara överbokad med 18(!!) nu...5 månader &amp; 2 veckor innan departure...otroligt!!!
 

jth

Medlem
Jag vågade inte heller hålla mig, det fanns bara 1 plats kvar i M-klass för övrigt. Bokade en economy extra flex och högg plats 4C. Vi ses den 26e oktober :)<br />
Det vore ju rätt snopet om de bestämde sig för att "uppgradera" till en 737-800 eller nåt...
 
Toppen