Senaste nytt

Event: Följ med på sista flygningen med SAS MD-80

<blockquote><strong>Mattias Edstrom;139098 wrote:</strong> Vilket trevligt event. Kommer själv inte kunna vara med. Lite komiskt att just den sista avgången med MD:n är som dyrast. Kan det ha att göra med att man förväntar sig extra många passagerare som vill ta en sista flygning med MD:n??</blockquote>
<br />
Så var det naturligtvis inte innan vi bokade 50 platser och ryktet kom ut om att detta är sista flighten med MD-80. Hade du bokat förra veckan hade priset varit ett helt annat - alla billiga bokningsklasser är slut :)
 

011430121

Medlem
Självklart önskar man följa med på denna resa, önskar 22 C om <span style="font-family: Times New Roman"><span style="font-size: 13px">den </span></span>finns ledig<br />
Det skall väl inte drickas <span style="font-size: 13px"><span style="font-family: Calibri">Champagne <br />
På denna tur är det väl Grav öl som gäller</span><span style="color: #000000"><span style="font-family: Calibri">? </span></span></span>
 
<blockquote><strong>Stefan62;139103 wrote:</strong> Jag anmälder 2 personer - jag själv + medlemmen "Johan67"</blockquote>
<br />
Du anmäler intresse på länken i artikeln!<br />
<br />
För övrigt är vi 53st på intresselistan nu.
 

MarcusC

Medlem
Jag hade behövt bränna lite EB poäng...men men...8.10 från GOT får väl duga för oss Johannes...;)
 
<blockquote><strong>englundjesper;139121 wrote:</strong> Kul! Anmäld från OSL.</blockquote>
<br />
Nu har vi över 60 intresseanmälningar varav 50 från Stockholm. Vi har 30 stolar från Stockholm.
 
Toppen